Kyiv Music Labs

Kiev Music Summit. Світло в кінці тунеля

14224795_1635128180112780_437934707733229732_n

Стан розвитку музичної індустрії в Україні наразі можна назвати незадовільним, а музична журналістика ледве проходить етап становлення методом спроб та помилок. Але все починає рухатися у правильному напрямку завдяки таким заходам, як Kiev Music Summit. Новий щорічний проект запустили Українська компанія BE Management Music & Publishing. KMS проходив з 30 вересня по 2 жовтня на території смартворкінга «Сад». Лекторій поєднав у собі 25 годин лекцій та 10 воркшопів. На саміт запрошені були гості з-за кордону: Йонас Стоун і Нікі Макнейл з англійської агенції Global Publicity, а також Ілля Воронін, головний редактор Mixmag Росія і представник видавництва «Біле яблуко». Лейтмотив саміту – широка інтеграція української музики в загальносвітовий контекст.

Велика частина доповідей, майстер-класів та дискусій в рамках Kiev Music Summit були присвячені всім тим численним питанням, що постають перед будь-яким проектом на шляху до міжнародного визнання. В перший день івенту виступив Алексій Бондаренко (LiRoom) з доповіддю «Музична критика проти музичної журналістики або чому ми усі блогери», Сергій Малецький(H2D) та ін. Було проведено публічне інтерв’ю з Анастасією Топольською (DjNastia), в якому вона зізналася, що готова крутити сети в Україні безкоштовно.

%d1%82%d0%be%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%8c%d1%81%d0%ba%d0%b0%d1%8f

«Сподобався модератор / ведучий. Найцікавіше було б запросити Річарда Зійлма – засновника і генерального менеджера AmsterdamDanceEvent конференції, оскілки йому єдиному вдалося досягти таких успіхів у цьому напрямку. А взагалі конференції обожнюю. Люблю з’їзди цікавих людей. Не вистачало неформального фуршету після виступів, щоб ближче поспілкуватися гостям з відвідувачами і задати свої питання один одному»  (Настя Топольська, спеціально для Kyiv Music Labs)

 

На другий день саміту найцікавішими, на наш погляд, стали виступи Ігоря Панасенко, Саши Варениці, Іллі Вороніна. Ігор (STEREOBAZA) озвучив типові помилки артистів, які намагаються потрапити на радіо, дав ефірні настанови для молодих виконавців та їхніх «далеких» менеджерів. Також Ігор Панасенко став модератором усіх трьох днів заходу. Олександр (PromoDj) став корисним для музичних журналістів з доповіддю «Юмор, секс, провокація та грув – з чого складається хороший текст про музику». А Ілля (Біле Яблуко) презентував книгу Стівена Уітта «Як музика стала вільною» та розповів про взаємодію між ЗМІ та електронною сценою. Ілля Воронін (Mixmag Russia) розказав про загальну атмосферу та перспективи KMS:


%d0%b8%d0%bb%d1%8f-%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%be%d0%bd%d0%b8%d0%bd-1

Нічого, крім позитивних емоцій Kiev Music Summit у мене не викликав. По-перше, я переконаний, що у організаторів вийшло досягти поставлених перед собою цілей. Знаю, що в Україні і перш робилися спроби організувати щось подібне, проте багатьом подібним ініціативам не вдавалося уникнути клейма «міжсобойчик». Судячи з кількості учасників, мені здається, що у команди KMS вийшло зібрати представників різних тусовок і умовних кланів. Зібрати дійсно цікавих спікерів і викладачів. Бачив, що багатьом присутнім в залі дійсно було цікаво, хтось старанно записував тези в зошит, хтось писав на диктофон. Краєм вуха чув, як люди в залі вступали в обговорення якихось майбутніх проектів (багато в чому саме для цього потрібні такі заходи). Тобто висновок можна зробити чіткий – у організаторів вийшло зробити цікавий і пізнавальний захід, який цілком може в недалекому майбутньому перетворитися на важливу інституцію” (Ілля Воронін, спеціально для Kyiv Music Labs).

В останній день відвідувачі KMS дізналися про клубний та фестивальний букінг від Ігоря Смайлова, еволюцію фестивального бренду від Павла Серба та Андрія Журавля. Ігор Смайлов поділився з нами думками про майбутнє саміту та змогу запросити музичних експертів:

%d1%81%d0%bc%d0%b0%d0%b9%d0%bb%d0%be%d0%b2

«У нас відбулася неймовірна подія в музичній сфері. Спасибі хлопцям з BEMGMT.ME за зусилля, які вони витратили на Kiev Music Summit! На мій погляд, конференція пройшла на дуже гідному рівні. Бажаю, щоб ADE переїхало до Києва і в наступному році у нас був тиждень вечірок, 5000 лекцій і повноцінний фестиваль “KMS”. Я б запросив хлопців з Red Bull Music Academy провести у нас свої лекції. Зі спікерів – організаторів топ-фестивалів – FACT team, Dekmantel, DGTL, Sonarта інших.» (Ігор Смайлов, спеціально для Kyiv Music Labs)

 

Двома останніми топ-спікерами стали Євген Філатов та Нікі Макнейл.Три дні пройшли швидко з невичерпним обсягом корисної інформації. Майже всі з присутніх були не звичними перехожими, а людьми, які створюють, просувають або керують музичним продуктом не тільки в нашій країні, а й поза її межами.

З точністю можна відзначити, що ця освітня ініціатива, основна мета якої полягала в тому, щоб акумулювати творчий потенціал представників музичної  сцени України, була виправдана. Організатори зробили велику справу, яка для багатьох стане мотивацією та відкриє нові можливості в культурно-музичному світі.